بازي موبايل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازي موبايل
نوشته شده در 7 آذر 1389
بازدید : 36
نویسنده : مولوی

بازي موبايل
بازي‌هاي تابستاني
حالا كه زمستان كم‌كم از راه مي‌رسد و ديگر خبري از هواي گرم و آفتاب پرقدرت تابستان نيست، داشتن يك بازي تابستاني در گوشي تلفن همراه مي‌تواند جالب باشد. بازي‌هاي تابستاني توليدي Epyx، اتفاق‌هاي جالبي در خود دارد، موسيقي‌اش دل‌انگيز است و مي‌توان رويدادها را حتي به صورت چند نفره نيز انجام داد.

بازيخورهاي قديمي حتما زمان كمودور64 را به خاطر مي‌آورند كه بازي‌هاي اين‌چنيني مثل Decathlon چقدر هيجان به آن دستگاه كوچك و ساده مي‌آورد. حالا همين لذت را در يك گوشي موبايل تصور كنيد. اين بازي همانند ديگر بازي‌هاي استاندارد دووميداني است. 7 رويداد مختلف براي ركوردشكني وجود دارد كه آنها را پشت سر هم بازي مي‌كنيد. همچنين مي‌توانيد براي بهبود ركورد هر كدام از اين هفت رويداد را به تنهايي بازي كنيد.

گرافيك اين بازي، براي يك بازي موبايل فوق‌العاده است و پس‌زمينه‌ها و انيميشن‌ها مناسب طراحي شده‌اند و حركات كاراكترها نرم و بدون ايراد است. ضرباهنگ اين بازي سريع است و براي سفرهاي كوچك درون شهري مناسب مي‌باشد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , بازی , موبایل , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: